despre însumi (34)

ascultă-te
îmi spusesem
în amiaza vîscoasă
după ce-ți luaseși lucrurile
din mine

ne purtam ca doi prieteni
ce-mprumută
tava pentru tortul de bezele
ace de pescuit roșioară
sau volume cu versuri

dacă nu mi-aș fi închis
sentimentele
în cămară
printre
conservele cu ton în suc propriu
și
mixerul ce l-am luat împreună
de la cora
te-aș fi rugat
să-mi rămîi
tăcîndu-ne
iar ere de gheață
sau
de desene animate

dar niciodată
n-am știut continuările
cînd tăcerea
mi-era
rugăminte

Un gând despre &8222;despre însumi (34)&8221;

Lasă un răspuns

