pustia treime

închinare dragului meu prieten pista din sighet

1.
nu pun titluri
decît rar
și numai la cărți
dar n-am curajul să-ți scriu o carte
despre cum m-am golit
brusc
auzindu-l pe paul
spunîndu-ți numele


2.

ți-am spus cîndva în gara de nord
cînd alergai după spital
sau după inimă
și-mi îndesai în mînă sticla cu palincă
de la tine
ai grijă de tine bre pișta
că departele se măsoară-n tăceri
și-n uitări
pînă-ți explodează-n față
lipsa
absența
pămîntul cu care te-nvelești
de-a totul
mîinile fața picioarele zîmbetul misterul hohotul stropșirea 
viața bre pișta
mama ei

3.
n-am mai apucat să-ți fac poze anul acesta
mă scuzam rușinat cînd tocmai plecam la tren
lasă că n-au intrat zilele-n sac
cum intră dalta în lemn
îmi spuneai
și-ți înapoiam lupa pe care mi-o dăduseși
să-mi văd facebook-ul
și prostiile ce le-nșiram peste drumuri

a rămas pentru
la anu
ca și o promisiune de ținut
între doi oameni de cuvînt
cum ne plăcea să credem
că suntem

pentru care
la anu
bre pista?

Lasă un răspuns

