despre însumi (40)

mă privea
de parcă-i cerusem
să taie cu foarfeca de tablă
tortul de nunt-al
mătușii
cea din pajura
puțin mai mare ca mine
aia scundă și gospodină
care-mi spunea
de cîte ori mă prindea
sărută-mă cu sărutarea gurii tale

iar eu
după ventuza din care nu mai scăpam
ho
sulamito
că e lume aci
și-or să ne miroasă

iar ea
mi se rupe de toți
solomonelule
ce bine miroși

a carne tînără
că de-abia scăpam
cu cocoșelul ciufulit
gîfîind
și roșu la față

ehe
ce vremuri

iar tu te uiți la mine
urît
urît

Lasă un răspuns

