despre însumi (43)

am început tîrziu
pe cînd eram mai lipsit de răbdare
și-mi părea iubirea înceată
iar gîndacii din bucătărie
erau sau roșii sau negri sau galbeni
ca un neamț aiurit

cineva m-a potcovit cu darul
pe care nu l-am refuzat
doar am lăsat
masă
casă
traseele și orele suplimentare
vacanța din franța
și excursiile plătite prin gaza

l-am luat înfășurat în cîteva boarfe
trei cuțite
vreo cîteva cărți
peste un ocean de nimic
spre-a bîntui un oraș
cu care n-aveam nimic
și nici el cu mine
doar străzile din toamnă pînă-n vară
cu țițe
whiskey
și foarte multe certuri
iscate de pașii mei
prea grei

așa am eșuat în propria mea limbă

Lasă un răspuns

