despre însumi (44)

mai apoi am stat

patria
mi se părea o excursie
chituită cu flegme
leucoplast roz
și urlete

mirosea a zeamă de șobolani
de care erau pline canalele
prin care fugeam de milițieni
cînd jucam babaroasele
în colțul cinematografului
pe cînd rula
vandana și cei doi grădinări

iar eu
trăsneam a indiferență apoasă
cartierul nu mai era
cîțiva îmbătrîniseră
restul erau duși
prin cele cimitire

ai mei cotrobăiau prin pensii
amintiri
după capace de bere
tata
și mama după duhovnici
uscați și zeloși

sor-mea fugise
să caute albioane
mai departe decît fusesem eu vreodată
să cumpăr leuștean

toți prietenii mei
se căzneau prin tranșee
iar clădirile
arătau altfel
țipător colorate
cu antene
de parc-am fi locuit în gîndaci
roșii galbeni albaștri

o cîrpă corectă
cu gaură

Lasă un răspuns

