despre însumi (44)

în propria-mi piele
sunt tot mai politicos
ca pieptul de pui prea mult fiert

aproape șaizeci de ani de deboboci
de dat la boboci

în trupul meu
mai puțin elestic
precum cauciucul rupt
al praștiei
de pe vremuri
eu
mă-nvîrt
săpînd cercuri
un arhimede nespălat de veacuri

nu-mi pare rău
dar m-aș sictiri
uneori
așa
preventiv
pentru plecări
istovitoare

și numai am picioare
pentru corpuri mlădii
și numai am…
mă rog
nici pentru poezie nu prea mai e alceva
decît
moarte

una două
cît încape

Lasă un răspuns

