despre însumi (47)

tinerețea mă părăsise pe cînd potcoveam ratele cu nouă ocale de hîrtii că erau multe de luat iar ochii erau mari cît farfuriile de la serviciul de cobalt primit la nunta din mijlocul săptămînii ca țiganii spunea mama mea  trîntind oalele pe cînd taică-meu se-ncrunta la coniac

nevastă-mea desfăcea ziua cu noaptea-n cap în fîșii cenușii precum steagurile samurailor agățate de vîntul ce-alerga prin noi s-ajungă la semănătoare cu poșeta cea nouă ce piele bună de jidancă o gratulau colegii glume de auschwitz ce pizda mă-sii

și nu vroiam să plec

Lasă un răspuns

