despre însumi (52)

m-ascundeam în mine vorbind politicos despre nimicul care m-ar atinge iar la-ntrebări îmi aplecam pleoapele ca să nu mă bage nimeni în seamă fereala tocmeala cu adevărurile ce mă mușcau de gît de coastele ce-mi ieșeau din piele de somnul clisos de coapsele ce-alergau de aerul din fața-mi speriată de…

mă simțeam cu șoldurile dezvelite-n fața mulțimilor hăuitoare cu mîinile-n lături ca să mă-nsăgeteze cu privirile lor și picioarele strînse capul plecat neprivind și cu stomacul adăpost pentru fluturii ce vroiau să iasă din mine

nicicînd n-am îndrăznit să întreb de ce

mi-ar fi răspuns

poate

Lasă un răspuns

