despre însumi (58)

58

ca de obicei inventarul

nimicul adunat în vrafuri pîinea care se mucegăiește pe masa din bucătărie amintirile uscîndu-se gentil împrăștiate peste tot printre ciorapi părăsiți, firmituri și praful ce ocrotește mobila

mormane de urări
primul pe lista deschisă desigur paul
o sută de lei de la mama mea
un pulover cu fermoar de la fosta soție cu soacră-mea îndurînd un cancer de oase
o pereche de bocanci și un e-mail de la sor-mea
un cuvînt bun de la cumnată-meu
mesaje pe facebook pe care le-am atîrnat de-a lungul pereților nezugrăviți
un telefon de la gabi cu o promisiune de vodcă mai ieftină
o îmbrățișare caldă de la lucian
o bere în trei
o cină tîrzie cu tine căutîndu-ți coapsele cu privirea de animal hăituit

singur

o zi însorită
totuși

Lasă un răspuns

