despre iubire (34)

n-am auzit de cireșe ți-am spus holbîndu-mă la țîțele tale mai albe decît spuma laptelui
atunci mi-ai zimbit cît calea lactee trecîndu-mi sfîrcurile-ți peste buzele-mi țintuite-n mirare
eram în herestrăul beatnic
eu tremurînd
tu cu bluza bleu desfacută peste umeri
iar parul nostru creț ascunzîndu-ne ne lăsa buzele-n voia lor umedă
cerul trecea spre amiază
peste banca aceasta mai verde ca iarba
si nici nu știu cțnd am trecut strada de mina-n aerul de vată al cartierului

Lasă un răspuns

