final de furat (7)

îmbrăcase peste pielea-i cenușie de-atîta tutun toate cuvintele pe care el le știa aproximativ
nu multe
dar toate
(arăta ca un cerșetor ce-si căra averea peste toate străzile)

m-a oprit spunîndu-mi
ca ma știe de la cenaclul sectorului doi
pe cînd mă dădeam în bărci și-ncercam să agăț gagicile cu versuri profunde încrîncenate filozofice (sau așa mi se păreau mie la șaișpe ani pe cînd nu văzusem încă interiorul gotic al vreunei femei)

i-am răspuns că nu-mi aduceam aminte de el și nici de înfrunzirile sale verbale (oricum nu mai citesc ceva nou de ani buni)

s-a posomorit iar strada luase paloarea de dinaintea furtunii

deci n-ai să m-ajuți
cu ce
cu debutul meu
mai omule doar

scrie cu scrierea ființei tale căci mai dulce-ți va fi decît faima (1)

(1) nu știu ce-mi veni, dar cred că poezia e sărutarea gurii tale.

Lasă un răspuns

