final de furat (10)

hahaha
intona
parcă
fiecare ha
odată cu fiecare tresărit al burții sale semisferice
peste care zăceau
bratele-i pufoase
și
scurte
(îmi spusese cîndva ca nu putea să se șteargă la fund)

terasa era
aproape
goală
în această dimineață
și soarele se juca
prin mirosul mieros al teilor
în floare (1)
ca și cum am fi fost un cartier
cu fete îțite din mințile noastre
chiaune de vodcă
și ne mirosea doar a coapse fojgăind

ne beam zîmbitori cincizecile
măsurînd
printre pleoape
fustele
ce defilau spre piață

din cînd în cînd
eram tăiați
sălbatic
de briciul
svelt
al unor glezne

o rămîi rămîi cu mine (2)
si i-am fi sărutat călcîiele
cu sîngele șiroind
peste față

(1) mai sunt și proust…
(2) mult mai tîrziu am să-mi dau seama că dragostea și eminescu nu se cerșesc.

Lasă un răspuns

