despre iubire (41)

aș fi început frumos pălăvrăgind despre lumina ce se cernea pe cînd ea era un cozoroc ce-ți făcea ochii liniuțe prin care deosebeai binele de rău și alte abureli de același soi grațios pînă le greață prin care te arăți un tip de otreapă verticală numai bun de pus pe rănile tuturor televizaților pe la ore de vîrf

ți-am povestit
despre visele mele deocheate
despre venirile și plecările mele din lumea fiecărei femei ce mi-a urlat sau șoptit la ureche
despre curajul meu malign în a lăsa echilibrului alt înțeles decît metronomul grijilor subcutanate
despre cum ți-aș despărți coapsele de poezie cu atenția unuia obsedat de zîmbetul buzelor tale umede
și
despre grija cu care înfăș sarmalele

toate astea pentru că nu sunt un monument

Lasă un răspuns

