tablouri vivace

ca o fulgușoară
ea țopăi peste mormanele de zăpadă
albe a neaua
îmbrăcată-n negru
căptușit cu blană de
iepure
vulpe polară din plastic
și
lînă de la merceria din colț

în troleibuz
eram numai noi doi

un batrîn surd
fără
telefon mobil
sau
ochelari de vedere
cînta la o muzicuță

pusese șapca sa teutonă
exact în centrul de greutate al universului
învelit în tablă de cinci

albastră

ne-am privit aproape trei stații
pînă cînd
am clipit

am luat-o-n brațe
secole
iar ea m-a-ntrebat dacă mă logodesc la prima

atunci i-am văzut rucsacul roșu din spate
și
mi-am zis că ea
nu e moartea

și-am părăsit-o

2 gânduri despre &8222;tablouri vivace&8221;

Lasă un răspuns

