despre însumi

ieri am pierdut telefonul. am mai pierdut și altele la viața mea. iubite, job-uri, parale, ocazii, televizoare, corcodușe, ambiguități superioare, prima noapte, care a fost amiază, discuțiile liniștite, prieteni, poezii în devenire, adversari, drumuri, înțelesul glacial al cuvintelor, zile în șir, privitul cocorilor plecînd, romane fundamentale, mîna ta mîngîindu-mi obrazul țepos, istoriile gîlgîite de rîs, cuprinderea, teoria relativității, agilitatea, amintiri, din care se puteau închega povești minunate, scurta lui stalin, frica, ce golește stomacul, acuitatea perceperii lipsurilor… ce să mia înșir. o grămadă de lucruri ce mi-ar fi mobilat conform standardelor moderne tinerețile ce le mai am de trăit.

te-am pierdut și pe tine peste un continent de gheață verzuie, făcută toată din nespusuri, întîlniri de week-end și neatinsuri.

am început să merg mai repede.

2 gânduri despre &8222;despre însumi&8221;

Lasă un răspuns

