tablouri vivace

mă sculam zilnic
cu ideea că nemurirea e chiar colea
în apartamentul de două camere și balcon extra
în care tricotam texte abulice
decupate geometric
din cataloage de renume mondial
la zi cum ar spune amicul meu licu
mort de mult
cînd încă ne mai aduceam aminte de copilărie
după o armată
bătaie de joc
ceva între pregătit sclavi
și școală de infractori
dar uite că pe el nemurirea îl luase pînă-n douăzeci
oribil
cu ficatul crescut vijelios
peste plămîni
peste glumele noastre de agățat gagicile-n parcul floreasca
peste străzile pe care le propteam ușor desfăcute
gagicile nu străzile
să le lingem mai bine
eu înc-așteptam
nemurirea cu aplauze la scară și salve poetule
costume elegant șifonate
și premii în valută forte
femei însetate de a mă sorbi direct de la sursă
și întîlniri cu mai marii cuvintelor de pretutindeni
amatori brusc de-a-nvăța limba română
cu sau fără diacritice
dar neapărat metaforele mele transparente pentru orice limbă din lumea asta
parșivă
nerecunoscătoare
și mută

Un gând despre &8222;tablouri vivace&8221;

Lasă un răspuns

