aspecte inedite din viața lui

[cuvînt înainte]

m-am trezit dimineață și aveam toate răspunsurile așezate frumos ca boarfele în dulapul de lîngă pat. m-am uitat la ușile lui aproape închise, mi-am dat seama că trebuie să reiau tot ce-am scris, să ordonez, să pun niște semne și m-am întrebat cum și-a tehnoredactat cristi cartea lui. mi-am așezat trupul în fund și am stat cîteva secunde pentru ca lichidele să se alinieze cu podeaua. m-am ridicat în cele două picioare și am început mersul spre baie. nu dorm cu pijama sau alte obiecte pe mine. cum sînt singur, îmi permit să fiu toată ziua gol. apa caldă mi-a făcut bine. am luat cartea de pe mașina de spălat, mi-am pus ochelarii și am început să citesc, dar capu-mi era tot la cartea asta. cum o să fac pentru a o termina în octombrie, dar, mai ales cum va fi ea. am venit apoi, nu citisem decît opt pagini, la pc pe care l-am deschis și am început să scriu asta. se va numi [cuvînt înainte]. cam așa…

ar fi trebuit să explic rostul acestei cărți. că va fi o carte pe care o vei putea citit oricum, în orice ordine a paginilor, o vei putea relua după un an fără vreun sentiment acut de vină că n-ai terminat-o și altele tot de-același gen.

mă opresc aici.

a, să nu uit. personajele n-au legătură cu mine. am folosit nume reale. întîmplările sînt altele.

gata, că vă năucesc. am fost clar?

Lasă un răspuns

