fără volum

ea venise cu toate oceanele
suplă ca o furtună pe coasta americii

eu așteptam cu toate zîmbetele
din dulapul de mahon al bunicii
pentru de la ea învățasem să port mileuri la sărbătoare
iar dorințele trebuie puse
în colțul din stîng-al televizorului de pluș

am plimbat cîrciumile toată noaptea aceea
dansîndu-le
vorbindu-le
cîntîndu-le

am invitat cerșetorii din patru cartiere
desfăcînd ușa balului
ca pe-o conservă de șprot afumat din riga

ce mai
fusese o adevărată sărbătoare de vară
cu valsuri, polci și rock-and-roll
șampania a curs gîrlă
de-notam în ea stropindu-ne
de-mi păreau lacrimi picăturile de pe față

dimineață am chemat un taxi
și am dus-o acasă
iar taximetru marca
încît
și-a smuls mîna dintr-a mea
ce
nu voia să mai plece

Lasă un răspuns

