poemul orașului tîrziu (fdvf)

aiaiai, boerule! îmi zise florăreasa a bătrînă din piață. era mai zbîrcită decît aroma unei smochine dintr-un pachet învelit în celofan. mult mai ții la duduca matale și aranja buchetul de trandafiri roșii cu tije prelungi precum gleznele tale ce se ridicau pînă la genunchi.

nu i-am spus nimic, cum tac mereu dinspre mine. am luat buchetul ce-a aromit toată strada și-am plecat prin ploaia caldă de vară. cartieru-mi zîmbea parcă neștiindu-mă, iar eu străluceam verde și roșu și indiferent.

2 gânduri despre &8222;poemul orașului tîrziu (fdvf)&8221;

Lasă un răspuns

