poemul orașului tîrziu (fdvf)

lumea-ntr-o vată cenușie. păsări ascuțite-o desfac. oamenii placizi se descurcă enumerare de toamnă: scări, alcooluri, tarabe, homofobie, tocmeli, mirosuri, prieteni, zîmbete, cuvinte, drămuiri, ambiguități, tiramisu, fotbal, aspecte, telefoane, izbucniri… uruit abraziv.

spatele nostru se destramă-n fulgi, ce zburau imediat, de parcă durerea ne-ar ivi aripi din frunzele care cad. e umeda amprentă a unui noiembrie inert. marea din noi e tot mai departe, iar străzile se-nvîrt în cutia toracică. scări de la unul la altul, pe sub rigole. întrebările se cațără pe gleznele tale fine. zîmbetul tău răzuie reclamele de pe pereții autobuzului pînă la carnea metalului. eu te țin de mînă. tu mă legi de-amintirile din poșeta bleu. palma ta e ușor transpirată și miroase a clor. coapsa-ți de sub fusta de lînă-n carouri verde cu roșu e caldă, adulmecătoare…

eu mă fac că privesc strada ce trece pe lîngă păsările din autobuz.

Un gând despre &8222;poemul orașului tîrziu (fdvf)&8221;

  1. Îmi plăcu şi o făcui o juma’ de poezie, la repezeală :
    lumea – într-o vară cenușie
    păsări ascuțite o desfac
    oamenii, placizi, cum se descurcă;
    enumerări de toamne de leşie
    cu scări, alcooluri … şi tabac
    tarabe şi tocmeli ce-mi dau de furcă
    printre mirosuri, zâmbete. .. . Şi tac… .

    Si iau în calcul doar aspecte
    facile, omenești. .. de drac
    când mă strecor printre motive
    expuse la tarabe, – n hanorac…

    Cu drag!

Lasă un răspuns

