despre însumi

mă cos cît să-mi rămînă mațele zăngănind în interiorul de mătase
ce curge dinspre inimă spre pachețelul cu friptura de pui de la mama

tu-mi zici să am răbdare și-ți treci talpa piciorului stîng peste fruntea mea năclăită

îți spun că trebuie să mă tund
tu-mi răspunzi că ar trebui să mă adun falangă cu falangă
de prin piețe sau jocuri simple cu cuburi
de prin nopțile la scara blocului tău sau din mătasea coapselor tale cele douăsprezece
de prin amiezile cîrciumilor din mahala sau de prin stîlceala cu neisprăvirile

discursul tău e mai bun decît cel al primului ministru despre oarece

Lasă un răspuns

