mă puse dracu’

4 iunie Tienanmendracu’, zis balaurul, să mă uit pe blogu lu nastase. am căzut pe spate şi nu-mi venea să cred că am citit un articol al unui „mare” om politic român. cum era poezioara aia: adriane nici nu ştii/ cît de mic începi să fii. eu cred că a fost mic de cînd se ştie. mic şi frustrat. n-a fost mare decît la metraj, în rest un soi de năpîrstoc plin de însemnătatea misiunii sale istorice. am crezut că ieri îşi dădu psd-ul doctoratul in penibilitate, dar iată că se poate şi mai mult.

pentru cunoscători:

VOTAŢI OPRESCU ŞI MAŞINA TIMPULUI!!!

p.s. nu-l plîng pe diaconescu. are ceea ce merită. trebuie ştiut că ilici e dictatorul şi face ce ştie el. sunt o gramadă de exemple cînd s-a votat una şi ilici a comandat alta. varianta bunicuţei a ieşit. atunci? diaconescu are nevoie să i se deschidă ochii? capul lui de pereţi. pesemne că-i place.

p.p.s. azi din 89. şi totuşi china organizează olimpiadă. ruşine celor care au votat pentru aşa ceva. ruşine prezedinţilor care ii sprijină pe chinezi. ruşine băsescule!

12 gânduri despre „mă puse dracu’

  1. james, asta cu milioanele doamnei diaconescu nu o cunosteam, dar oricum nu il pling. daca e acolo sa fie sanatos. stie sau nu stie bipedul cu fata umana voteaya, asa ca e responsabil, si daca e responsabil si pe banii mei il astept la parastas. ma distra doar lipsa de bun simt romaneasca.

  2. păi e cel mai accesat din blogosfera românească! 🙂

    şi pe mine m-a oripilat articolul despre eurovision. i-am băgat şi eu o replică pe blog.

  3. ilici va dicta pana la sfarsit. totul e doar un joc. cert este ca diaconescu a profitat intotdeauna pe toate fronturile chiar daca nu a avut un rol de primadona. de exemplu sotia sa, datorita pozitiei lui politice castiga lunar 280 de milioane de lei net fara alte sporuri si beneficii. deci are si politica latura ei normala chiar si pentru cei care accepta bunicuta in viata lor.
    o seara minunata iti doresc

  4. sint sanse daca or s-l curete de baroni, bombonei, manelisti, marionete, Coana Mare, Mihnea Georgesti si tot felul de prostanaci. 🙂

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.