ceai la blogary

Un ceai la Madame Blogary pentru unii e un capriciu, pentru alții o bagatelă, iar pentru cei ce-au fost un motiv de transpirație. Florin Cojocariu a deschis ostilitățile precizînd jocul. În rest aici. Impresii? Hm… Bine spre foarte bine, adică mai aveam chef de rămas, de pălăvrăgit, mda… Altfel? Bine mersi. Politicieni? Doi. Sever Voinescu și Cristian Preda. Primul a avut parte de o primire ”fastuasă” cînd a vrut să fie interesant, dar și-a revenit repede. Al doilea in limitele cunoscute. A mai fost și Lăzăroiu de la consilierea lu’ Băsescu și mi-am dat seama tîrziu, adică azi. În rest am văzut niște oameni preocupați, ceea ce e rar. Politicienii s-au mișcat bine, ceea ce mă miră, Mă rog, mai tineri, mai cu chef de carieră politică…

Da, bine spre foarte bine.

12 gânduri despre „ceai la blogary

  1. din cele citite aici si auzite putin prin alte locuri, in cincluzie, da, cred ca e bine, asa cum scieti/spuneti Dvs;

    mi-a placut partea cu dl S VOINESCU atunci ”cind vrea să devină intrersant” – eu îndrăznesc a crede ca Domnia sa este mereu interesant atunci cind scrie si vrea sa para asi mai interesant atunci cind are auditoriu, de orice fel…

    sper ca nu am suparat pe cineva

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.