beat fiind

astă seară am băut ceva. după o discuție pe teme poetice despre iubire si urmările ei fatidice asupra intelectului cu o bună prietenă de-a mea de prin alte meridiane ar urma o serie de discursuri aproape umoristice despre starea națiunii (am plagiat un bine cunoscut titlu din lipsă de „concentrate”).
aș începe cu „azilele” morții, dar am cam zis ce era de zis. aș completa doar cu lipsa mea de „ăncredere” într-un popor care va vota niște monștri pentru că și deoarece. și cum explică nervosul de voluntari că a fost „ănștiințat” de 2021 despre ele? și cum explică musiu primul ministru că o menține pe duamna firea-n foncție?
aș mai vorbi despre pnl-ul actual care n-are nicio legătură cu ăl de acu ceva vreme. să nu uit de citatul din eminescu vânturat de mulți ca fiind un soi de predicție. nu e predicție, e vorba de un partid care bara drumul la putere al conservatorilor, unul cu care poetul nu putea fi de acord. atât.
despre johania nu pot zice că e prost, pentru că e foarte prost (ăsta a fost o metaforă poetică! adică pamflet, ca tot ce am zis mai sus, beat fiind!)

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.