dacă mă va-ntreba cineva

de unde sunt voi răspunde calm din antarctica și la mirarea lui (ei) voi rămâne senin ca și când răspunsul e adevărul adevărat fără de care nimeni nu poate trăi mai ales că se referă la ceva din trecutul meu foarte trecut

presupun că vor vrea explicații iar la asta sunt fenomenal inventez situații desuete și tablouri vivante pentru că am ajuns la concluzia că dacă spui exact ceea ce a fost se uită la tine ca și cum dragonii verzi n-ar fi existat niciodată iar peștii albaștri ar fi ai altcuiva

voi spune de exemplu că am fost acum trei ani la piață și am găsit ghețar proaspăt și copt atât de dulce încât se topea în gură și pe degete mirosind a coapsă tânără ușor transpirată de mersul până la mine-n cartier

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.